Om zelf uit te proberen Reviews boeken,films en series

Review over de film Hachi : A Dog’s Tale!

We hebben een nieuwe rubriek toegevoegd aan hondenwereldonline.nl! We gaan leuke films, series en boeken over honden reviewen. In elke review beschrijven wij waar de film over gaat, wat wij ervan vonden en hoeveel pootjes wij ze geven! Vandaag beginnen wij met mijn favoriet (en ik denk elke hondenliefhebber zijn favoriet) de film, Hachi!

Waar gaat de film over?

De film Hachi: A Dog’s Tale gaat over een Japanse Akita die gevonden word door professor Parker op het treinstation. Het beestje loopt daar helemaal alleen zonder baasje. Nadat een zoekactie naar het baasje van deze lieverd niets opleverde besloot professor Parker de Japanse Akita te houden en doopte hem tot Hachi (Dit is de afkorting van Hachiko wat trouwe hond betekent). Elke dag loopt Hachi met zijn baas naar het station waar hij hem opwacht als hij terug komt vanuit zijn werk. Als er iets ergs gebeurt met professor Parker en hij niet meer terug komt van zijn werk blijft Hachi daar op hem wachten, 9 jaar lang! Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Wat vinden wij van de film?

Dit is echt mijn old time favourite en een echte tranen trekker! Ik hou echt van de film en vooral van het mooie verhaal. Je ziet zo duidelijk de band tussen honden en mensen. Ook zie je heel duidelijk hoe trouw honden zijn naar mensen toe, dat is echt het allermooiste aan onze band met onze honden! Mocht jij Hachi nog niet gezien hebben? Dan zou ik direct eventjes een film avondje plannen. Je kan de film trouwens zien op Videoland. Heb je geen Videoland? Je kan een proefabonnement afsluiten van 2 weken.

Hoeveel pootjes geven wij Hachi?

Hachi

Shelley

Shelley is de bedenkster van hondenwereldonline.nl. Hier blogt ze een aantal keer per week. Ze blogt hier over van alles wat met honden te maken heeft en deelt ze haar passie met haar lezers. Ze is trotse eigenaresse van Dwergkees Xena, haar grote liefde.

Dit vind je misschien ook leuk...