Hond en gezin Kinderen Om zelf uit te proberen Reviews boeken,films en series

Film: A dog’s purpose

Het doel van het leven. In de film A dog’s purpose leer je dat niet alleen mensen opzoek zijn naar een doel in het leven maar dat ook honden dit doen! Een mooi uitgangspunt dacht ik toen ik de film tegen kwam op Netflix.

Waar gaat de film over?

De film begint met de geboorte van een hond genaamd Bailey. Je volgt Bailey zijn hele leven. Van de geboorte tot zijn dood. Hij komt terecht bij een baasje Ethan. Een jongetje die Bailey vind met zijn moeder. Ethan verzorgd Bailey tot dat hij dood gaat. Daarna begint de reïncarnatie waarin Bailey verandert in een Duitse herder genaamd Ellie. Ellie is een politie hond en herinnert zich alles nog in zijn leven als Bailey en snapt dan ook niet waarom hij niet mag spelen met zijn baasje. Na zijn leven als Ellie reïncarneert hij tot Tino en komt in huis bij Maya. Maya woont alleen en Tino is echt haar maatje. Ze ontmoet haar man en sticht een gezinnetje met Tino, de hond van haar man, haar man en hun kinderen. Na zijn leven bij Maya en haar gezin reïncarneert Bailey naar Waffles. Helaas heeft Bailey daar geen goed leven en is hij verplicht om altijd buiten te slapen. Hij word daar verwaarloost en uiteindelijk gedumpt in de regio waar hij ook verbleef met Ethan. Hij gaat opzoek naar Ethan om weer een doel in zijn leven te vinden.

Wat vinden wij van de film?

Ik vind het een super leuke film met een lach en een traan (waarom zijn al die hondenfilms altijd zo zielig?) Ik vind de boodschap heel erg mooi. Je ziet precies wat voor verschillende levens een hond kan hebben en ik denk dat als hondeneigenaar je jezelf echt wel herkend in 1 van de levens van Bailey. De boodschap van het doel van het leven vind ik erg mooi en ik raad je zeker aan om deze film een keer te kijken! Dit kan overigens dus gewoon via Netflix. Wil je ook weten wat wij van andere films en series vinden? Klik dan hier.

Hoeveel pootjes geven wij deze film?

A dog's purpose

Shelley

Shelley is de bedenkster van hondenwereldonline.nl. Hier blogt ze een aantal keer per week. Ze blogt hier over van alles wat met honden te maken heeft en deelt ze haar passie met haar lezers. Ze is trotse eigenaresse van Dwergkees Xena, haar grote liefde.

Dit vind je misschien ook leuk...